Amit a természet ad

Szeretem nézni azokat a szép dolgokat, amiket megpillanthatunk 1-1 alkalommal, de nem mindennaposak. Például a felkelő teliholdat. Olyan nagy volt, olyan közeli és olyan sárga, ragyogó! Hazafelé autózva bal oldalomon a holddal, jobb oldalomon a lemenő narancsos nap fényével örültem annak, hogy végre világosban hazaérek. Persze ez nem csak a korábbi munkavégzésnek, hanem a későbbi sötétedésnek is köszönhető, de egyre jobban érzem, hogy milyen jó lesz majd nyáron, amikor most este 5 akkor gyakorlatilag még napközbeni időnek minősül. Alig várom!

16129261_1424506717583730_1225235313_o.jpg

Hétvégére eljutottam odáig, hogy végre kifestettem a körmöm, persze ez annyira bagatell dolognak tűnik, mégis fel tudja dobni az embert a szépen manikűrözött kezek látványa. Persze utána ne akarjál takarítani, tésztát gyúrni, levest főzni, zöldséget pucolni...egy-két napnál tovább nem tart egy lakk sem a kezeimen, de nem is vigyázok rájuk, mint a hímes tojásra. Mindegy, van elég, akár 2-3 naponta is kifesthetném, csak nincs időm és sokszor még kedvem sem, mert mire este odáig jutok, már fáradt vagyok hozzá. Inkább pihenek és olvasgatok. A hétvége elég csendesen telt, de szeretem a csendet...egyedül lenni néha jól jön, amikor az ember csak pihenni és elmélyülni szeretne. Én például 100 dolgot elhatároztam, mi mindent fogok két nap alatt véghezvinni, de végül keresztülhúzta a számításaimat az anyatermészet és inkább hesszeltem az ágyon fetrengve és olvasgattam, filmet néztem, pihentem...Közben persze csodás dolgokat pillanthat meg az ember! Például ragyogóan sütött a nap odakint, az arany díszeken (igen, még áll a karácsonyfánk) olyan szépen csillant meg a fény, gyorsan megpróbáltam lefotózni, de rájöttem, sokszor semmi nem tudja visszaadni azt a látványt, amit a szemem lát.

16121877_1424502887584113_1725016924_o.jpg

Közben elkezdett hullani a hó is, hihetetlen volt, még nem láttam hószállingózást napsütésben.

Amióta belepte a hó a kertet, minden nap azt lesem, mi-ki jár a kertünkben. Egyik este laza macskanyomokra bukkantam! A kis pimasz tudja, merre visz az út a komposzt felé! :)

16118362_1424503287584073_1909339837_n.jpg

Izgalmas dolog ez a kert, kíváncsi vagyok majd amikor munka is lesz vele, miket fogok csinálni (fűszernövényeket és szép virágokat tervezek, plusz a gyümölcsfák és a pár zöldség, főképp koktélparadicsom, amire hajtok). Biztos, ami biztos, rendeltem jázmin és levendula magokat, hogy illatozhasson tavasztól a kert!