Második nekifutás

Nagylevegő és mehet...

Kissé elgondolkoztam az első sikertelen próbálkozás után, hogy egyből a következő hónapban akarom-e a következőt. Mi lesz, ha az sem sikerül? Annyira bizakodóan és pozitívan álltam az első inszeminációhoz, meg sem fordult a fejemben, hogy esetleg nem jön össze. És így lett, pedig a pozitív hozzáállás állítólag nagyon fontos és bevonzom és elképzelem és vizualizálom és satöbbi, mégsem ez történt. Sajnos. Nagyon összetörtem. Próbálok most egy lépéssel hátrébb lépni és kicsit kívülről szemlélni a dolgokat, nem annyira beleélni magam, mint ezelőtt, hátha így nem ér akkora pofon. Legjobb esetben pedig örülünk majd, mint aki megnyeri a főnyereményt és nem hiszünk a szemünknek és boldogságunk határtalan lesz.

A második inszemináció most teljesen máshogy alakul, mint az első. Lehet, ez is olyan, mint a terhesség, nincs belőle két egyforma. Szóval most már épphogy elmúlt a menzeszem, már mentem is petefigyelőbe, mert elég gyorsan érik a szupertüszőm, szóval gyanítható, nem a 14. napra esik a peteérésem. Már a 11. napon megvolt az inszemináció és mivel a második adag hétvégére esett volna, így az kimaradt. Tüszőrepesztő szurit sem kaptam, a doki szerint felesleges, így is meg fog érni magától. Az anyag most jobb volt, mint a múltkori (22 millióról 25-re sűrítette a nővér), a doki laza volt és gyors, pontos, fájdalommentes. Hamar végeztünk, az elkülönítőben kaptam ágyat, ami elég bizarr így belegondolva, de legalább egyedül voltam egy szobában és tudtam pihenni. 2 óra után hazamentem, nem feküdtem felfekvésesre a hátam, másnap már otthonról dolgoztam, aztán pedig már bejöttem az irodába is. Egyáltalán nem görcsöltem, mint múltkor, nem puffadtam és más panaszom sem volt és nincs is. Sokat sétáltam és az IR miatt fontos lenne a sport, most a futást, gyúrást és egyéb megerőltetőbb dolgokat mellőzöm orvosi javaslatra, a séta azért kell. Szóval nuku szuri, csak egy inszem, kevesebb fekvés és pihenés, több szeretkezés, több minőségi idő magunkra, több munka, jobb idő. Meglátjuk, mi sül ki ebből a kombóból ebben a hónapban. Remélem egy királylány/királyfi.