11.11 - amikor megnyílt az energiakapu

Tegnap mindenhol abba a hírbe futottam bele, hogy november 11-én megnyílik egy különös és ritka együttállás miatt az energiakapu. Ez az újhold energiakapuja, ami az álmok megvalósulásában segíthet. Én ebből az egészből az energiát éreztem magamon, ugyanis újult erővel vetettem bele magam a mozgás projektbe...Hát, akár kapu, akár nem, büszke vagyok magamra, hogy végre sikerült 20-30 percen keresztül 110 fölött tartanom a pulzusomat, még ha a végére teljesen ki is purcantam.

Este 3 kilométert sétáltunk bemelegítésképp a barátnőmmel (persze nem a kirakatnézegetős séta volt ez), majd fitnesz kezdődött. 5 perc kerékpár (leszakadt a combom és a vádlim), 5 perc elliptikus tréner (ez egészen jól ment, de itt is leszakadt a megmaradt lábam), majd "levezetésképpen" séta a futópadon, majd futás. Nem gondoltam, hogy fogok tudni futni, de egész jól ment. 1,5 kilométert futottam (hát...tudom, hogy nem túl sok, de ennyi mozgás végére talán egész jónak mondható - hozzám képest ez kész csoda). Azt hiszem átléptem a magam energiakapuján ezzel a teljesítménnyel. Azt szokták mondani, hogy nekiállni nehéz. Hát, ezzel én is így vagyok. Utána viszont olyan euforikus büszkeség töltötte meg a lelkem, hogy legszívesebben világgá kürtölném, mennyire ügyesnek érzem magam, amiért 1: rászántam magam és tényleg elmentem mozogni, legyűrtem a lustaságom és a könyvet is le tudtam tenni a kezemből, 2: ezt mind végigszenvedtem, mert bevallom az volt. Izzadtam, vöröslött a fejem, lihegtem, azt hittem kiesik a szívem a helyéről és leszakadnak a csontjaimról az izmaim. De nem így történt! Túléltem és ez olyan energiát adott, hogy hét végén is fogok mozogni valamit. Aztán jöhet jövő héten az újabb kocogás, futás. Talán tavaszra már 5-6 kilométert le tudok futni fulladás és összeesés nélkül. Mert ha jön a baba, akkor sem állhatok le, muszáj tartanom ezt a fittséget, kell a gyerekek mellé is, úgy hallottam.

Szóval köszi energiakapu, úgy döntöttem, hogy változtatok az életemen és nem engedem, hogy a lustaság és a tunyaság győzzön és a székhez/ágyhoz/kanapéhoz láncoljon az élet, majd lassan de biztosan növekedésre sarkalljam az öregkori aranyerem és kivirágoztassam a seggem...NEM! Elég volt, fitt leszek. Változtatok. Megcsinálom.