Szoknyahét

Két napja szoknyát hordok, beláttam, semmi más színből nincs annyi ruhám, hogy kitöltsek egy hetet, pedig a kék héten felbuzdulva, gondoltam milyen jó lesz majd a következő napokban ilyen-olyan hetet tartani. Úgyis itt a tavasz, remek alkalom a szoknyák előkotrására, így stratégiát váltottam, jöhetnek a színes, egyszerű vagy mintás szoknyák. Beszereztem egy sárgát, még sosem volt ilyen színű cuccom, de gondoltam beújítok most valamit. Kicsit lehet őszies a mustár színe, de tetszik! A következő szín, amit kipróbálok, a zöld lesz vagy a piros (smaragd és rubin árnyalatokban). Olyan színjeim se igen vannak, pedig hátha, lehet jól állnának, kiderül. Idén már ez a többedik újítási kísérletem...jött a rúzs, ami szintén bejött, aztán a sárga, a gumicsizma, a cukor áthelyezése egészséges formátumba...hát mi lesz így velem a 30. évemben? Talán csak nem őrülök meg teljesen...