Kezdődik az év

Újra munka, újra mókuskerék. Talán így kevesebb ideje van az embernek agyalni pár hülyeségen, amin egyébként is felesleges, másrészt pedig minden nap gyorsan eltelik. Lenne pár jó ötletem az időm pazar eltöltésére (a munkán kívül, vagy inkább még egy kicsit helyette). A január mindig ilyen nyögvenyelős, eltelik az egy hónap leállás, aztán mint akit rugdosnak, próbálunk mindannyian visszaállni a régi kerékvágásba, de ez nekem idén rendkívül nehezen megy. Talán azért is, mert idén nem dolgoztam szét a fejem máshol, nem kellett minden nap máshová mennem, tudtam pihenni, tudtam főzőcskézni, volt időm olvasni (beszippantott azirodalom), zenét hallgattam, esténként vártam haza a férjem, mert addigra általában mindig eluntam magam, akármit is csináltam. Tuningoltam magam az idei évre, elképzeltem, mik történnek majd velem, velünk a jövőben, álmodoztam arról, hová szeretnék idén elutazni, gyönyörű tájakon jártam képzeletben. Remélem, legalább a fele megvalósul. Az idei első napom pedig a hangulatkeltés jegyében telik...pörgősítő dalokat hallgatunk, hogy belénk szálljon a munka szelleme és végre legyen kedvünk és erőnk ahhoz, amitől egy hónap alatt is elszokik az ember...

DSC_1239kicsi.JPG