SzórakoZoo

Álmomban egy fantasztikus dolog történt, ellátogattam a SzórakoZoo-ba (ami nyilván nem létezik, mert az álmom találta ki)! Annyira csodálatos volt, hogy sajnáltam felébredni...Állatkerttel egybekötött vidámpark volt ez, ahol az akvapark részben együtt úszhattam a hullám medencében a delfinekkel, az elefántok a hátukon vittek és közben lefröcsköltek az ormányukkal. Elsétáltam a "madárházba", ahol szabadon repkedtek a madarak minden felé az ég alatt, szereztek maguknak zsákmányt, halat fogtak és úgy éltek, mint természetes közegükben. Gyönyörű volt a táj és a kilátás. Testközelből láttam egy jégmadarat ebédelni a könyöklőn, oda szállt le mellém. Annyira szép színes volt, hogy legszívesebben hazavittem volna...A lepkeházba már nem jutottam el, mert felébredtem. De annyira felemelő volt, az emberek az állatokkal együtt sétáltak, senki nem bántotta az orrszarvút, nem akarták levadászni az elefántot és az oroszlán se tépte szét az embereket. Egy ilyen álomvilágban éltem pár órán át, de bárcsak tovább tartott volna...Elmennék minden nap a SzórakoZooba állatokat simogatni és rácsodálkozni minden kis élőlényre...és az a nyüzsgés és mégis nyugalmas légkör, bárcsak ilyen lenne a világ!