Mikrofonvágy

Utolért, eddig bírtam mikrofon nélkül. Nem, nem mindegy hol és hogyan, azért meg kell adni a módját, de ha egyszer ez az utam, akkor nem tudok ellenállni, mikrofon mögé ültem újra. Három hónap kihagyás után megint rádiós műsorvezető lettem a városunk másik rádiójában, az eddigi egyik konkurenciában. Választási lehetőség nem lévén muszáj volt döntést hoznom és engedtem a csábításnak, betanultam és hopp, máris a mélyvízben találtam magam. Mentőmellényt nem adtak, de teher alatt nő a pálma alapon egész jól bírtam a strapát, legközelebb még jobb leszek. Remélem vannak, akik örültek, amikor újra meghallották az ismerős hangot. Ezzel a hittel erősítem magam és a kitartásom az újbóli erőpróbához és a magas létra újbóli megmászásához. Mert minden helyen újra le kell tenned valamit az asztalra, akárhol is álltál eddig a létrán...

20131014_162026.jpg