A kristályok tényleg rezegnek?

Kaptam egy ametiszt, hegyikristály karkötőt a barátnőmtől, aki annyit mondott, hogy "tisztítsam meg" és "töltsem fel". És hogy biztosan jó hatással lesz majd a rohanó, stresszes életemre. Hmm...muszáj volt utánanéznem a neten. Rengeteg oldal foglalkozik kristálygyógyítással, a kövek hatásaival. Fizikai és lelki szinten is stimulálnak, segíthetnek, hogy jobb fogaim legyenek (ha ezt tudtam volna 2 éve!), a fájós lábamra gyógyírt jelenthetnek, segítenek tisztán látni, nyugodtnak maradni...stb. Az a baj, hogy a mai materiális világunkban szerintem semmit nem hiszünk el, amit nem látunk. Például ezt sem. Lehet, hogy az egész csak placebo, de ártok én azzal magamnak, ha hiszek benne és azt gondolom, hogy segít? Nem. Akkor meg miért vagyunk ilyen elzárkózóak? Én bizony megtisztítottam folyó csapvíz alatt a kis karkötőmet, elolvastam a lelki és egyéb gyógyhatásait és feltöltöttem a nap tiszta energiájával. Azon kívül, hogy tetszetős lila és átlátszó színekben díszeleg a csuklómon, még jót is tesz. Gondolom. Most már lassan gyűjtésbe kezdek. Van egy rózsakvarcom, hegyikristály és ametisztem és nemsoká megérkezik a fluorit karkötőm is, ami a tisztánlátás és a bölcsesség, a tudás köve. Ráadásul még a DNS-ekre,a csontokra, fogakra is jó hatással van. Mintha csak nekem találták volna ki! És lehet rám követ dobni (lehetőleg féldrágát :)), én bizony elhiszem a mesét a rezgő kristályokról!

sok_kristaly.jpg