István és a reklámok

Tegnap megdicsértem az RTL klubot, hogy na, végre, van valami értelmes elképzelése is! Azok után, hogy húsvét után (is) leadja még kétszer a Reszkessetek betörőket és tömi az agyunkat a szarabbnál szarabb népbutító műsorokkal, no persze ez szinte bármely televíziós csatornára érvényes lehetne...Na, most végre egy jó húzás, leadják Alföldi István, a királyát. Még jegyet sem kell vennünk rá, kultúrtörténeti pillanatnak lehetünk tanúi tök ingyen! Nem jellemző ez a kereskedelmi médiaszolgáltatókra. Bekészültünk este mindketten a tévé elé, szépen bepockolódtunk és vártuk Istvánt. Meg is jött, aztán már épp kezdtem beleélni magam a műbe, erre nem megszakítják egy Snickers reklámmal? Azt hittem eldobom az agyam...mire lement a Cofidises is, már nem emlékeztem hol tartottunk a darabban...Bakker, ezt még kétszer eljátszották, bár lehet ők is érezték, hogy 15 perccel a nyitány után reklámozni kicsit húzós, a következőt csak kb 40 perccel ezután adták le. A reklámok alatt annyira eluntam magam, hogy 11 körül már elaludtam az így már vontatottá vált darabon, amihez azért hozzátenném, annyira nem volt szar, mint ahogy sokan előre fikázták Alföldi érdekes látásmódja miatt. Szerintem jó volt...Stohlt nem értettem...a vézna kis hangjával ide kevés volt, Feke Pál jól hozta a figurát, Novák szerintem csúcs volt és a lelőtt fószer is nagyon ott volt a darabban. De ezek a rohadt reklámok szétzúzták a pár nappal ezelőtt jól felépített illúziót bennem, hogy lehet ma még az ünnepi műsor is szép a tévében. Hát nem lehet...ma még nem. István meg szegényem csak forog a sírjában...