Miért esznek a férfiak mindig húst?

Költői kérdés is lehetne ez, hiszen a férfiak tényleg mindig húst ennének...mert kell nekik az energia, kell az erőnléthez és hús nélkül nem lehet dolgozni - mondják ők. Én ezt nem értem, hiszen én is dolgozok, én is pörgök, jövök-megyek egész nap és a rántott sajt salátával, rizzsel is megteszi. Nincs szükségem folyamatos hús utánpótlásra, szénhidrátokra, finom pékárura vagy csokira...Ezek helyett banánt, almát eszek, persze néha a csoki is jöhet, de a zöldségek és a gyümölcsök sosem maradhatnak el a napból, a hús pedig heti két-három alkalommal is bőven elég részemről. Nem leszek vega, ahhoz túlzottan szeretem a húsokat, a sonkát, kolbászt...de azért vannak részemről és az egészségem részéről határok, amiket a férfiak többsége vagy nem ismer, vagy nem akar ismerni. Az idegentől pedig félnek, így vörös lencsét, atricsókát vagy hasonlóan ízletes dolgokat különösképpen nem nagy rajongással esznek...Nem értem én ezt, persze én nő vagyok, nekem fontos az egészségem és a finom ételekkel is szívesen kísérletezem.