Távmunka rugalmas munkaidővel

minden ember álma. Én is imádom, miután már napok óta képtelenség eljutni a munkahelyemre, elzárta előlünk a hó. De a gépem velem van, így aztán otthonról dolgozhatok. Ez a legjobb dolog, ami a munkámmal és velem történhet! Na ne értsen félre senki, mert amúgy szeretem a munkám. Kreatív, érdekes, változatos és mindig más, ráadásul unatkozni sem igen lehet! Szép környezet, emberek, barátok vesznek körül, szóval jó dolog...de télen, a hidegben, a szürkeségben a legjobb otthonról ki sem mozdulni, kakaózni vagy teázni a meleg szobában melegítőben és nézni az ablakból a szálló hópihéket. Közben pedig a munka is halad. Itthon is és a munkahelyi dolgaim között is. Megvan a természetes egyensúly, mos a gép, fő a vacsora, az uzsonnaidőmben felporszívóztam, megebédelek, amikor kedvem tartja. Ha kell, leugrok boltba, bevásárolok, szóval zajlik körülöttem a mindennapi életem és az általam beosztott rugalmas munkaidőben elvégzem a napi dolgaimat is, sőt, itthon kreatívabb vagyok! Bárcsak többször dolgozhatnék itthonról...