Női dolgok, férfi dolgok

Mi a férfiak dolga? Keresik a pénzt, eltartják a családot. Mi a nők dolga? Mosnak, főznek, takarítanak, gyereket (és férjet) nevelnek, egyben tartják a családot és pakolják a súlyos fadarabokat a családi fészek tüzére...És akkor most ugorjunk az időben vagy 200 évet, 2013-ban járunk...ahol már nem CSAK a férfi dolgozik, ahol már nem a "klasszikus" család modell van, amit az előbb felvázoltam. Fordult a világ, mi pedig még mindig nem fordultunk utána...Nevetséges, hogy egyesek hülyének néznek amiatt, hogy a férjemet porszívózásra fogom, míg én megfőzök a konyhában, vagy leküldöm a boltba bevásárlólistával. Miért kéne neki addig a TV előtt ülni és csattogtatni ide-oda a csatornák között vagy szörfözni a neten, míg én polipként a hat karommal különböző munkafázisokat végzek, mint egy robot, nyilván munka után. A nő nem érdemelne meg egy kis pihenést? Nekünk nem jár? Az a baj, hogy én nem vagyok az a mártír típus, aki mindent lenyel, mindent eltűr és szolgálja az "urát" (mi van???), én igenis elvárom a mai világban bármelyik férfitól, hogy igenis segítsen az asszonynak, amiben csak tud és amit szívesen megtesz...Egy bevásárlás, egy tankolás vagy egy kis takarítás még senkinek nem ártott meg, én már vagy 10 éve űzöm ezeket a sportnak is beillő mutatványokat és semmi bajom, akkor nekik miért lenne? Na jó... azért bevallom, fakanalat nem adnék minden férfi kezébe és a családi kasszát sem bíznám a férjemre, mert ezekhez kettőnk közül én értek jobban...de kéremszépen, amíg mindketten dolgozunk, mindketten pénzt keresünk, addig igenis kötelező jelleggel elvárom, hogy a férfi segítsen! És azt is elvárnám, hogy minderre külön írásos felszólítás nélkül jöjjön rá...