Fagy

A mediterrán autóknak nem tesz jót a fagy... - mondta ma reggel kedves kolléganőm és milyen igaza volt! Hajnalban ugyanis nem indult az autóm (ami olasz, hát igen...nem bírja a -15 fokot...hát igen, egy Volgát kéne vennem, az -50-ben is elindulna!). Sőt, nem hogy nem indult, de még ki sem igazán tudtam próbálni, hogy indul-e vagy sem, mert az összes ajtaja be volt fagyva. Nagy nehezen a jobb hátsó ajtót sikerült feltépnem, csodálkozom, hogy nem hívták rám a rendőrséget autólopás miatt..., szóval onnan, hátulról másztam be az első ülésre, nyitottam ki az ajtót bentről és próbáltam ráindítani...aztán újra csak próbálkoztam, majd újra, majd végül annyi szufla sem maradt benne, hogy a gyújtásnál valami életjelet adott volna szegény...Sajnáltam a kis Buborékot, nem szokott cserben hagyni, biztos ő is rosszul érezte magát a hidegben és szomorú volt, hogy nem indult el...de csak huncutul nézett rám a csíkszemeivel, majd hívtam a kisférjemet, aki megmentett az elkéséstől korán reggel...3 perccel 7 előtt már minden hallgatót figyelmeztettem, hogy nagy teljesítményű jégoldó spray-vel és olvasztó ventillátorokkal, ipari kaparókkal és bikázó kábellel (+1 fővel) induljanak útnak.