Gél körmök

A legújabb újdonság körülöttem a gél lakk. Karácsonyra a tesóm kapott tőlem egy gél lakk készletet, mellyel egyből az én körmeimet is vadi újjá varázsolta. Ferrari piros - illett az új Ferraris táskámhoz is. Aztán 2 hét múlva thermo zselé lett a körmömön, a hőmérséklet hatására színét változtatja. Azta, micsoda csoda egy olyan embernek, aki nem tud ellenállni a lakkok tengerének és imádja a szép körmöket!

Magamnak is beszereztem egy készletet azóta, így most már rajtam a sor, mit valósítok meg a kívánságaim közül és mit nem. Egyelőre még csak két színnel dolgozom, de majd bővítem a palettát...Türelemjáték és kézügyesség kérdése, az biztos (főleg a leszedés...), de a végeredmény szép. Kár, hogy a körmöm annyira gyorsan nő, hogy 2 hét alatt muszáj újrafestenem, de ennyi fáradozást megér.