Csajos barangolások

bevásárlások, körömlakkok, arcpakolás, hajpakolás, csacsogás-csacsogás, teázás, forralt borozás, pizzázás...és persze szeretet. Ebben volt részem a napokban a nagy Budapesten a tesómnál. 2 nap alatt bejártunk a város majd minden DDA-ját, diszkontját, rossmannját és turkálóját. Vásároltunk, olcsóságokat kerestünk, körömlakkokat kutattunk, felpróbáltunk minden lehetséges és tetsző ruhadarabot a turikban és a naaagy vásárban is fagyoskodtunk a -10 fokban. Olyan szép volt minden, kivilágítás, hangulat és fények, illatok. Beszívtam jó mélyen Budapest illatát és persze a tesómét is, jól elraktároztam, hogy elég legyen karácsonyig.

A vonaton is régen utaztam már...meglepődtem, hogy az IC megállt Répcelakon és azon is, milyen drága a jegy. Meg azon is, hogy részeg embereket, akik Németországba igyekeznek jegy nélkül, nem szállítanak le a vonatról és a mákosok egészen Szombathelyig, vagy még tovább jutnak tervük megvalósításában...érdekes. Legközelebb majd én se veszek jegyet...azért mégis 5000,-, aztán kíváncsi vagyok eljutok-e Csornáig...