Szabadidő

Leállás van a cégben! Egy hónapos. Már mindenki nagyon várta, hogy a nyakába szakadjon a tél, de leginkább nem is a telet, hanem a szabadságot, a szabadidőt vártam. Annyi szabad időt, amennyit el sem tudok tölteni! Ma megkezdtem jól megérdemelt téli mackópihenésem, vele együtt megjött a hó és a fagy is...reggelre 5-8 centi friss hó hullott. Élvezném is, ha nem lenne -5 fok, de így inkább csak dideregtem kint. A szabadságot egy reggeli korán keléssel és rövid munkával indítottam, majd könyvvásárlásba csaptam át és gyümölcsökből-zöldségekből is bevásároltam. Főztem-olvastam-takarítottam-mosogattam és aludtam egyet délután. Annyira jó szabadnak lenni és pihenni, úgy eltölteni az időt, ahogyan nekem tetszik! Szeretem, ezt vártam már régóta. Elfáradtam...de most kipihenem magam és a nyár minden fáradalma kiszáll belőlem...majd 1 hónap múlva, újult erővel, feltöltődve kezdődhet az új év!