Fáradt vagyok

Lehet, hogy az ősz, a szürkeség és a hihetetlen nagy köd, lehet, hogy a nyári nagy hajtás...valami kihozta belőlem a végtelen fáradtságot. Lenne itthon dolgom épp elég, de egyszerűen a kitűzött feladatok töredékét (jó esetben felét) tudom elvégezni, annyira álmatag vagyok egész nap. Tegnap például egész délelőtt pakoltam, rakodtam, ide-oda tettem-vettem a nappaliban. Az új étkezőt szépítgettem, a tálaló szekrénybe pakoltam be az edényeket, tányérokat. Aztán elfáradtam, ledőltem picit pihenni, majd 4 óra múlva keltem fel, akkor is telefoncsörgésre. 4(!) órát aludtam délben...mint egy jóllakott csecsemő. Egyáltalán nem emlékszem mikor aludtam nap közben ennyit egy huzamban, szerintem még szilveszter után sem szoktam. Ma is érzem a fáradtságot magamon...mintha az ősz ólomsúllyal nehezedne rá a szemeimre és hagyná, hogy végre azt tegyem, amit a szervezetem kér tőlem...pihenést!