Megint a könyvek

Miután végre volt újra egy eszement és őrületes könyvélményem, elhatároztam, olvasni fogok, akármi is történjék. Egy könyvön már átrágtam magam és sokat tanultam belőle...politikáról, hatalomról, háttérben és csendben dúló harcokról, gáztelepekről és a nagy magyar álvalóságról. Frei Tamás könyvét, a Megmentőt olvastam el pár nap alatt...izgalmas volt, vitt a lendület és a kíváncsiság, vajon hová fajuk a végkifejlet. Meglepő és tanulságos könyv azoknak, akik szeretik beleásni magukat a felszín alatti valóságba.

A lendületem töretlen volt a könyvek iránt, magamhoz is kaptam egy régi-új, elolvasásra váró, kb 1 éve nálam pihenő kölcsönkönyvet. Fejős Éva regényeit sokan dicsérik, én azonban még egyet sem olvastam, a Bankok tranzit kíváncsisággal telített el, remélem, ez is kalandos lesz, igaz tudom, ez másképpen, mint Frei könyve. És van még otthon 2-3 könyv, amit már lassan 1 éve tervezek elolvasni.

Aztán jött a meglepetés, mintha csak én kívántam volna: van egy levásárlásra váró keretünk egy online könyvesboltban kisférjem öccse jóvoltából. Merthogy ő nem igazán olvas, inkább könyvtárba járó típus, meg inkább netezős, mint regényfaló. Örömmel fogadtuk el a felajánlást, majd jött a megdöbbenés: ki se tudok választani 3-4 könyvet a sok-sokból, mert annyi van, amit elolvasnék, hogy Dunát lehetne velük rekeszteni. A könyvek pedig egyáltalán nem olcsók! 2-3-10 ezer forintba kerül 1-1 jó kötet, így aztán megértem, ha valaki könyvtárba jár egy regényért...Marad a leszűkített keretből 5 könyv (update...csak 1-2 könyv). Már alig várom az új impulzusokat gondolataim világába!