Sokk, könnyek

A mai nap...nem tudom szavakba önteni. Sokként ért a hír, amit a szájsebész közölt velem: 2 vagy 3 fogamat kell sürgősen eltávolítani! Egy miatt mentem el az orvoshoz, bedagadt, fájt, begyulladt és begennyesedett. A gyulladás nem múlt el, így visszamentem, csináltak egy panoráma röntgent és kiderült, ami sokként ért: nem is a rossz fogam az, ami miatt gyulladás van a számban! Hanem a mellette lévőt kell sürgősen eltávolítani, mert a gyökerén nagy méretű gyulladás van. Nem is a letörött rossz fogam okozta a kellemetlenségeket, hanem a mellette lévő. És így egyből kettőtől is meg kell szabadulnom...:(. Mivel a gyulladás még nem húzódott le, így ma "csak" felvágták az ínyem, hogy kitisztítsák, és hétfőn találkozunk. Tudtam, ezek a hétfők...két fogat is jelentenek most nekem (mínuszba). Persze csak magamnak köszönhetem az egészet...már rég el kellett volna mennem, így most ráment a fogam is az egész parára...Tanultam belőle, de most már nem is halogathatom tovább, minden fogam rendbe kell tetetnem. Egyáltalán miért vannak fogaink??? Legjobb lenne mindet kiszedni, nem kéne tovább szenvedni egyikkel sem és kaphatnék örök fogakat...Bárcsak létezne ilyen, valaki igazán feltalálhatná a kedvemért a soha el nem romló fogakat!