Fegyverek

Tegnap egy kirándulás alkalmával lehetőségem adódott fegyvert fogni a kezemben és lőni, célozni vele. Lőttem...elsőre kicsit félelmetesnek tűnt az a nagy puska, hogy én megfogjam, megemeljem, célozzak vele valamire és elsüssem. De aztán megtettem és újra és újra megtettem...Jól esett és be kell vallanom, valamit elindított bennem. Talán a belül tomboló feszültséget egy lövészklubban is levezethetem?!

Lehet, hogy a fogfájásomon és a folyamatos rágódáson is segítene, ha olyan dolgokba kezdenék, amely stressz levezetésére kiváló. Nálam ilyen lehetne a lövés. Azt olvastam valahol, hogy a betegségeknek vannak lelki eredetű okai is...a fogak gyulladásának, fájásának a folyamatos rágódás, őrlődés lehet az egyik oka. Egy olyan téma, egy kérdés, ami folyamatos fejtörést okozhat és ezen gondolkozok, "rágódok". Ugye milyen szép a magyar nyelv? Csak oda kell rá figyelni! Minden esetre a fogaimat rendbe tetetem és legalább már rémálmok sem fognak gyötörni a kihulló, kitörő fogaim és a fogorvosok miatt. Már csak egy hét se kell...