Gyümölcsnap, zöldségnap

Nehezen bírom élelem nélkül, ezt a tegnapi nap is hűen bizonyította. Vega már nem leszek, húst és tésztát is eszek. Az elmúlt napok partihangulata hozta magával a borokat, sütiket, csipszeket és egyéb, szervezetem számára erősen mérgező nasikat. Lelkiismeret furdalásom volt, ezért gondoltam, najó, egy napig csak zöldséget és gyümölcsöt eszek. Egészen estig egészen jól bírtam...ettem ebédre salátát, tízóraira barackot, uzsira szilvát. Vacsoránál azonban már kicsit folyt a nyálam a mindenféle finomság után! Ezek a tisztító napok gyötrelmesek! Biztosan jót tesznek a szervezetemnek, meg lúgosít meg minden, de ezt nem lehet bírni...fáradt voltam és éhes! Főztem kisférjemnek, igaz, csak lecsót csirkemájjal, de már majdnem elájultam az éhségtől...muszáj volt megkóstolnom, pedig a csirkemáj aznapra tiltott eleség lett volna, de megbuktam. Feladtam, nem bírtam ki. Azért elsőre magamtól azt is nagy teljesítménynek tartom, hogy kibírtam este 8ig, de legközelebb talán még ráhúzok egy kicsit!