Vissza a múltba

Fiatal, főiskolás éveimet juttatta eszembe az elmúlt pár nap, amikor felhőtlen volt az ember, spontán bulikba járt, nem voltak fontos kötelezettségei, szórakozhatott a barátaival, borozás-beszélgetős estékre, táncolós partykra járt és másnap jó sokat alhatott. Hát, sajnos rá kellett jönnöm, ehhez már öreg vagyok...pedig még a 30at sem töltöttem be. De így, munka mellett éjjelekig bulizni, a Borok utcájába borozgatni és zenét hallgatni egyszerre nem megy. 3 napja minden este éjszakába nyúlóan vettem részt különböző programokon: kerti parti a munkatársakkal, meglepetés szülinapi buli, borok utcája-felvonulás-karneválozás, majd esti koncertezés a barátnőmmel és szintén borozás. Most meg két napig csak pihennem kéne, hogy a fáradalmak eltűnjenek rólam...hát ennyit tesz az öregedés. De azért élveztem, hogy újra a vérkeringésbe lehetek, lüktethetek a tömeggel, a társasággal és én is részese lehetek annak, aminek csak nagyon ritkán szoktam.