Házasélet

Nem mindig fenékig tejfel...Például valaki felvilágosíthatna, melyik idióta találta ki a megszakításos közösülést...hogy az mennyire gáz??? Semmi, de semmi értelme és még baromi bosszantó is! Épp amikor már kezdene belejönni az ember, hopp 1-2 perc és már vége is, mert itt a férfi diktál. És ha neki a hosszú előjáték felér egy orgazmussal, akkor elég pár perc és végeztünk is. Köszi. A nők nevében fuckolom!

Néha az ember beleun a dolgokba, mennek a napok egymás után és csak forog a mókuskerék. Egymás mellett eltévézgetünk, elfőzőcskézünk, néha egymásra morgunk vagy összekapunk azon, ki vigye ki a szemetet. Heti egy szex elég is, mert inkább alszunk, a napi 10 óra munka után nem mindig van az embernek lelkesedése ilyenekhez. Azt is pár perc alatt lezavarjuk... Mi lesz így később? Te jó ég...pedig azt hittem, hogy rózsaszín ködfelhőben fogom leélni az életem életem párja oldalán. Hát úgy tűnik egy év is elég a köd felszállásához. Most lesz az 1 (!) éves házassági évfordulónk és már most vannak olyan napjaink, amikor kibírhatatlan a másik. De a házasság elfogadásról és kölcsönös segítésről is szól, biztosan még csiszolódnunk kell. Csak sajnos megszoktam szerelmünk kezdetén a nagyon jót és a nagyon odaadást és ebből nehezen engedek...Lehet, hogy menstruálni fogok, azért vagyok ilyen kibírhatatlan és érzelgős...