Lustaság

fél egészség? Ugyan, dehogy! Aki lusta, az maximum eltunyul, elhízik és élete végéig kiszolgáltatni akarja majd magát és egy senki lesz belőle. Bár lehet, ez csak az én nagy "namajdmegmutatoménavilágnak" felfogásom és jobban tenném én is, ha nem hajtanék ennyire.

Van egy ismerősöm, aki 23 éves kora ellenére, még 1 percet nem dolgozott életében és hát valljuk be, annyira nem is akar! Nyár van, minden diák lázasan keresi a munkalehetőségeket, akár egy hónapra is, hogy szeptembertől legyen zsebpénz, amit költhet buliban, vehet belőle ruhát, telefont vagy bármit, csak legyen a zsebében pénz, ezzel is függetlenítődve szüleitől. Én már 12-13 éves korom óta igyekeztem pénzt keresni, 21 éves koromtól kezdve főállásban (+1 mellékállásban) dolgozom. Már a fősuli mellett elkezdtem és azóta sem hagytam abba...van pénzem, végre nem kell kérnem, nem kell senkinek megmondanom, mire mikor és mennyit költök, mert én keresem a pénzem. Ez a világ rendje. De ha valaki olyan lusta, hogy nyáron 1-2-3 hétre megemelje a seggét és végre ne délig aludjon, egész nap netezzen és playstatiönözzön, akkor ott már gond van. Nem is igyekszik azon, hogy keressen valamit, bár szerintem eszébe sem jutott ez a variáció ahelyett, hogy "unatkozik". Mert bizony, unatkozik. És ez a szülők felelőssége is, mert én a helyükben már rég kirugdostam volna a szobájából és elküldtem volna dolgozni. Vagy legalább otthon segíthetne ahelyett, hogy a szülei robotolnak, ő meg mereszti a seggét és elvárja, hogy mindenki kiszolgálja...Szánalmas. Felháborító! És akkor mit mondanak a szülők? Hát szegény, épp most lett vége az iskolának, hát pihen. Jesszusom! A külföldi tanulás 1 évig tartó nyaralás! Minden hónapban kirándult valamerre a világban az "ösztöndíjból". Most végre csinálhatna is már valamit, de ez soha az életében nem fog csinálni semmit és tuti, hogy el fog érni mindent, amit akar...