Megjött

A gyógyszer abbahagyása után paráztam...az internet tele van rémsztorikkal, hogy amikor abbahagyod a bogyót, akkor megjön 2 hónapig folyamatosan, nem jön meg fél évig egyáltalán vagy még ki tudja kinek milyen baja alakult ki később...ciszták és miegymás, stresszeltem, vajon mi lesz velem. Régen, amikor még fiatalabb voltam és éltem mindennapjaimat és nem gondoltam még a szex csírájára sem, őrületes havi bajaim voltak, fájdalom, görcs, hányás-hasmenés - ezek az enyhébb tünetek. Féltem, megint előjön. A gyógyszer ezeket a panaszokat nagyszerűen helyreállította, de mi lesz, ha megint ez lesz, mi lesz, ha fájni fog és görcsölni fogok vagy nem jön meg?! Kedves leendő szülésznő barátnőm, aki majd a gyermekem világra jötténél is helyt áll ígérete szerint nyugtatott, kisférjem letiltott az internetezésről. És most megjött, megjött újra, rendesen és úgy, mint régen. Nem számítottam rá, nem tudtam órára pontosan, hogy mikor kell készen lennem. Újra görcsöltem, pedig már szinte elfelejtettem ezeket a fájdalmakat és újra úgy rendes valójában, ahogyan egy nőnek megjön, nekem is megjött. És éreztem, hogy most újra nőiségem helyre került, visszaállt a rend és természetes mederbe folyik tovább női életem is.