My sweet 25th....again!

25 vagyok továbbra is, leragadtam pár éve ennél a számnál. Őszintén szólva néha magam sem tudom hirtelen, hogy hány éves is vagyok valójában.Minden szülinap 25 után plusz egy, de az ember lélekben 25 marad akkor is. Ezek szerintem a kerek 30-assal fogok csak változtatni, bár már most is mindenki azzal cikiz, hogy juuuuuj, közelebb vagy a 30-hoz, mint a 25-höz. Hát, lehet, de lélekben és kinézetben sem, szerencsére általában 25-nek néznek.

A szülinapi zsúr igazán családias volt, ott volt mindenki, aki igazán és nagyon számít. Anya, apa, tesókám és kisférjem is. Akiket a legjobban szeretek. Jaj, igazi lelki feltöltődés! Ajándék? Mellékes, mert nem is az volt a lényeg az egészben. Anya főztje pedig...hát sajnos kihagyhatatlan, de utána böjtölni kell, ha tartani akarom az alakom a bikiniszezora, amire esélytelen, hogy kimerészkedjek az "unalommal tengetett napjaimon"...Szabadság kell és pihenés és nyár, erre vágyom és a szeretteim társaságára főképp, ez kell nekem szülinapomra, ezt kaptam leginkább szülinapomra!