Bodzaszörp

Imádom, de még sosem csináltam magam. Egyszer ezt is ki kell próbálni és annyira nem is vészes, megéri a befektetett munkát. A bodza sajnos általában családmező közepén nő, így leszedni elég nehéz...de kivettem a részem a munkából, álltam a kiskosárral a csalán szélén és tartottam a kosarat, amibe kisférjem dobálta a bodzafejeket. Tudom, hogy nem szabad dobálni, mert kijön belőle a port...de a csalánnal szórakozni?! Aztán a következő probléma, hogy mindenki másképp csinálja, két egyforma receptet nem találtam a neten, pedig laptopséfben jó vagyok. Így megpróbáltam megalkotni a saját receptem a sokból egyet formálva. Víz (felforralva vagy sem?), cukor (2 kiló, 5 kiló?), citrompótló (kell vagy sem? Minek kell, ha citromot is teszek bele?), citrom, sok-sok bodza (15 nagy fej vagy 2 kiló?). Na én leegyszerűsítettem a recepteket a saját nyelvemre és 2-3 nap múlva kiderül, helyesen tettem-e. Addig pedig ragad a papucsom a konyhában, ragad a fazék alja a hűtőhöz és a hűtő ajtaja is ragad a hűtőhöz...ezek szerint a szörp jól halad. Amíg kész nem lesz, addig belengi a lakást és a hűtőt a friss, hűs bodza illata.