Ráncok, narancsbőr...

Öregszem...fel kellett ismernem azt a tényt, hogy bizony már nem fog rólam leugrani csak úgy, hipp-hopp az a felesleg, amit szeretnék leadni. Hogy az úszógumim fél év harc után sem akar nyom nélkül eltűnni, hogy a narancsbőr a combomon bizony az évek múlásának jelei. Pedig igazán sokat teszek azért, hogy hiúságomat legyezgessem, de sajnos egyre inkább nincs kedvem próbafülkébe menni, ruhát próbálni, nadrágot felvenni vagy egy ruhát, mert a világítás sokkal jobban kiemeli azt, amire otthon még azt gondoltam, micsoda eredmény! Persze mindenki hazudik magának, így én is. Keveset eszek, sokat iszok, rengeteg zöldséget és gyümölcsöt tömök magamba, kevés húst fogyasztok, nem cigizek és csak nagyon alkalmanként alkoholizálok...ez is kimerül 1-2 pohár borban. Nem értem...hetente járok edzésre, bicajozok 10 kilométereket, mégse látszik semmi.

A minap felfedeztem a szemem környékén az első ráncaimat is...Majdnem sírtam. Felvettem ellenük is a kesztyűt egy ásványokkal dúsított, fiataloknak készített első ráncos ránctalanító krém formájában. Mást ezzel nem fogok tudni tenni...talán még a több alvás segíthet...Mi történik velem? Hamarabb öregszem mintsem anya legyek? 

Szélmalom harc az öregedés ellen...