Kullancsveszély

Vas, Zala, Veszprém...azok a megyék, ahol a legtöbb fertőzött kullancs van. Én meg egy erdő közepén dolgozom...mint öreg néne. Mit nekem allergia és kullancs? Phö!...

Bezzeg a megrendíthetetlen egészségemet már elvesztettem 2 éve, amikor először sírtam végig az augusztust, majd tavaly már a szeptembert is a hülye parlagfű allergiám miatt. Pedig azt gondolná az ember, hogy aki folyamatosan ilyen környezetben van, annak milyen jó és hogy hamarabb kialakul a védettség. Hát nem. Idén már a május is allergia szerűséggel indul, folyton tüsszögök és bedugul az orrom a "hószállingózásban"...utálom (nyáron)! És most megérkeztek kis barátaink, a kullancsok. Kevés visszataszítóbb állatot ismerek, mint ez a kis fekete vérszívó. Felkapaszkodik az ember nem létező szőrszálain (elmúlt a mamut korszak) és egészen a combja közepéig kúszva, estig zabál a véredből! Hosszú nadrág és zokni nem akadály! Még szerencse, hogy előrelátó vagyok és 3 éve beadattam magamnak a 3 oltást, hogy legalább agyhártyagyulladásom ne legyen tőlük, ha már lyme kóros simán lehetek...egy gonddal kevesebb. Már idén megtámadtak a kis dögök! Ezek szerint jó vérvonalat viszek!