Szar ügy

Noshát hagy szögezzem le rögtön az elején, hogy idegen helyen nagyon nehéz kakilni...Gondolom sokan ismerik a problémát. Ellenszere lehet egy kis csípős kínai, vagy ha nem is feltétlenül csípős, de jó sok...az biztosan segít a problémánkon, ráadásul egyből rögtön otthagyhatjuk a névjegyünk, nem is kell rá sokat várni.

Ez történt velem is, ugyanis a kedvenc kínainkban ettük tele magunkat "nyaralásunk" első napján. A gyomrom nem bírja olyan jól ezt a kaját, de imádom, szóval csak óvatos duhaj voltam, ettől függetlenül hamar távozott a szervezetemből az elfogyasztott mennyiség. Sajnálatos módon a munkám végeztével a wc öblítése feladta a szolgálatot, így aztán hosszas bosszankodás és tétovázás után odaléptem a (férfi) pincérhez és közöltem vele a rossz hírt, hogy nem lehet lehúzni a wc-t. Azt mondja: "Hát akkor nézzük meg mi a gond!" - mi???? Nem nagy kedvvel és sík vörös fejjel követtem az étteremben a mosdóba, ahol konstatálta, hogy tényleg nem lehet lehúzni....hamar jött a szerelő és elhárította a zavart, az arcomról azonban nehezen lehetett levakarni a vörösséget....

Másnap, ez egyszerűen hihetetlen, hogy újra megtörténjen egy emberrel ugyan ez, de hát a faluban csőtörés volt, így a szálláson nem volt víz...Az ember meg mivel kezdi a napot? Pisi, kaki, kávé...Ez mind meg is történt, sajnálatos módon újra (!!) nem tudtam lehúzni a wc-t, hisz nem volt víz...Egyszerűen nem hittem el, hogy megint megtörténik, már azon gondolkoztam melyik filmben tudnám elképzelni ezt a történetet, mert be kellene küldenem valahova, vagy megírom könyvben! El akartunk már indulni az aznapi programunkra, de én addig nem voltam hajlandó elhagyni a helyszínt, amíg el nem tüntetjük valahogyan azt a szart...Egy üveg ásványvizet rányomattam, majd egy üveg körtés almalevet is, legalább az illatosítás megtörtént! Közel fél óra múlva visszatért a hőn szeretett víz, eltűnt minden, aminek el kellett tűnnie és végre folytathattuk napunkat. A férjemmel ezennel egy új szintre léptünk a kapcsolatunkban (amikor már merünk egymás előtt pukizni és az se ciki, ha egymás után két napon át nem tudom lehúzni a csomagom...jeee).