Húsvét

Nem fogok elhervadni...két locsolást kaptam tegnap, úgy tűnik a régi néphagyomány is kikopóban van már. Egy lelkes amatőr kissrác reggel 8 előtt 5 perccel (!) ugrasztott az ágyból, de mivel nem voltam fogadóképes állapotban, ezért inkább visszaosontam a jó meleg ágyba és még fél óráig próbáltam húzni a lőbőrt. Nem is értem...kipattant a szeme és nyüzsgött az anyja körül a konyhában korán reggel, az meg inkább kihajtotta a lépcsőházba, hogy eredj fiam, csöngess be mindenhova így kora hajnali órán, had örüljön neked más is?!

Kedves férjem érdeklődött, melyik módszert választom: egy pohár víz (frissítőnek és ébresztőnek végül is jó lett volna) vagy parfüm - utóbbi mellett döntöttem. Próbált 2-3 saját költésű ad-hoc verset előadni, aztán inkább összebújtunk még kicsit a meleg takaró alatt. Reggelire szokásos sonka-tojás-torma-kalács kombó megvolt, minimum 3 kilót biztosan felszedtem a sok kajálástól...sütihegyek, hova legyek...

November végi időjárás volt a idén húsvétkor...3 fok és hószállingózás, félelmetes. Még talán azt is megérjük, hogy nem lesznek évszakok...