Tavaszi megújulás

Tavasszal mindig csábító késztetést érzek arra, hogy kívül is és belül is megújuljak. A héten a külsőségekre helyeztem inkább a hangsúlyt és több új cuccot is bezsákmányoltam. HAUL! 

Vettem egy új farmert, egy leggingst és egy új alulgombolós inget is, aminek nem tudom mi lehet a hivatalos neve, de én így hívom. A ruhatáramat ezek után újra felülvizsgálom, lassan kikerülnek a szekrényemből a téli, meleg darabok és helyüket felváltják a nyárias, lenge pólók, szoknyák, vászonnadrágok. A régi, már nem hordott cuccokat egy helyre gyűjtöm és beviszem egy segélyszervezetnek, mert lássuk be: igazából semmi bajuk, csak meguntam őket. De más még örülhet neki. Még így is csak töredékannyi pénzt költök ruházkodásra, mint más nők, hiszen a darabok nagy részét turikból csempészem be a szekrénybe. Talán a ruhatáram olyan 60-70%-a lehet turkált áru. De kit érdekel?! Nem jön velem szembe, tetszik, jól áll és 500 forint egy-egy darab...

Ami még várat magára...egy magassarkú cipő, egy tavaszi, színes ballonkabát. És még 1-2 szoknya is jól jönne...De nem leszek telhetetlen!