Amit nem szeretek

Miután összefoglaltam azt, miért szeretem, elgondolkoztam azon, van-e olyan, amit nem szeretek benne. Minden embernek vannak rossz tulajdonságai, neki is...

-nem szeretem, amikor türelmetlenkedik és semmiségeken kiakad

-nem szeretem, amikor gyerekesen viselkedik

-zavar, hogy még mindig nem tud elszakadni a családi fészektől

-nem szeretem, amikor megoldom helyette a "megoldhatatlant" 

-nem szeretem azt érezni, hogy én erősebb, kitartóbb vagy talpraesettebb vagyok nála... elvégre ő a férfi a családban

-nem szeretem, amikor túlzottan romantikus (én nem vagyok ilyen...érthető)

-nem szeretem, amikor rátör az otthonülős fele és nem lehet kimozdítani

Ezzel együtt azonban mégis nagyon szeretem... És néha mégis azt is szeretem, hogy kiakad, mert akkor megnyugtathatom. Meghát látszik, ez a lista azért jóval rövidebb lett és eléggé meg kellett túráztassam az agyam a megírásához. De tudom, nekem is vannak hibáim. Kinek nincsenek?