Amiért szeretem

Te tudod miért szereted? Már elgondolkoztál rajta úgy igazán? Mert én még soha...

-szeretem, amikor éjjel arra ébredek, hogy megölel és magához szorít

-szeretem, amikor hazaérve rám mosolyog egy fárasztó nap után és amint ledobja a táskáját, egyből az ölelés következik, nem baj, ha -10 fokos a keze

-szeretem, amikor leszid, amiért ugrálok a lakásban vagy billegek a székkel és majdnem hátra esek, mert tudom, hogy csak félt, mert megütöm magam

-szeretem, amikor a fájdalmaimat puszival és simogatással csillapítja

-szeretem, amikor reggel kinyitja a szemét és mosolyog

-szeretem, amikor este lefekvés előtt megy egy kört a lakásban, hogy biztos lehessek benne, hogy minden ajtó zárva van, ablakok csukva, nincs sehol egy mumus vagy egy nagy leselkedő veszély, nyugodtan alhatok

-szeretem, amikor meglep mindenféle aprósággal akkor, amikor nem is számítok rá

-szeretem, amikor látom az arcán, hogy boldog

-szeretem, amikor megdicsér és látom rajta, hogy tetszem neki és kíván engem

-szeretem, amikor befalja, amit főztem

-szeretem, amikor zuhanyzom és egyszer csak már ott áll mellettem a vízsugár alatt és megmossa a hajam

-szeretem, amikor elképzeli, hogy milyen lesz majd később...amikor lesz gyerekünk és nagy házunk és kutyánk

-szeretem, amikor együtt röhögünk, szeretem ha megnevettet vagy megnevettetem

-szeretem, hogy minden hülyeségben benne van, amit kitalálok

-szeretek odabújni hozzá, hallgatni a szívverését és ölelni

-szeretem érezni, hogy félt

-szeretem, hogy szeret...

-szeretem.