Telesport

Mozgásba lendültem. Levezetem a feszültséget és fél év alatt félmaratont fogok futni. Ebbe a projektbe kezdtem bele közel két hónapja. A zumbaőrülettel kezdődött, majd jött a futás, amelybe még csak belekóstoltam, de úgy érzem menni fog. A legnagyobb cél: nyárra bombaformába lendülni, eltüntetni az állítólag nem is látható úszógumit, ami engem baromira zavar, szóval a terv a következő:

május elejére leadok 5 kilót (igaz, ezt említettem először, de az se zavarna, ha maradna a súly, csak izom formájában - mivel biológiailag lehetelen a zsírt izommá alakítani, ezért gyanítom, hogy a diéta majd megfelelően megteszi hatását), felszedek egy kis izmot, jó lapos hasam lesz, eltűnik a láthatatlan úszógumim és fitt és energikus leszek. Továbbá még több zöldséget és gyümölcsöt eszek és csak heti egyszer eszek csipszet (ami számomra nagyon nagyon nehéz lesz, merthogy tudniillik imádom a csipszet..de ezt már 3 hete jól tartom!). Május végére képes leszek lefutni 20 kilométert egyhuzamban.

A legfantasztikusabb motivációs eszköz számomra: a kafa fitness rucik és cipők és a csini kiegészítők. Talán picsásan hangzik, de ettől mindig megjön a kedvem egy kis mozgáshoz :) Háhá, szóval projekt mostmár tényleg beindult, remélem lesz energiám és időm mindezt végigvinni!