Kukikiállítás

Löttyedt kukik arzenálja fogadott ma minket...na jó, nem, igazából szaunázni voltunk...de az emberek nem szégyenlősek és a jóízlésüket is messze otthon hagyta mind.Vagy lehet, hogy csak én vagyok szégyenlős? Szaunalepedőbe tekertük magunkat, úgy vágtunk neki a forró kalandnak kisférjemmel. Maga a hely egész jó, tiszta, rendezett, sokféle szauna van (infra, finn, finn kő, gőz, aromás gőz, herbária - bár én itt esküszöm semmi szagot nem éreztem, tepidárium - na ilyen meleg van nálunk otthon is, jégkamra 16 fokkal). Kneipp taposó, amiben olyan rohadt hideg víz volt, hogy nem tudtam belemenni, de láttam, én vagyok a nyomi, mert mások simán végigmászkáltak a jeges köveken. Az aroma gőzkabin volt a legjobb, kieresztettem magamból az összes méreganyagot a 10 percben amit el tudtam viselni. Meztelen terület a szauna, szóval elég sok szétvetett lábat és szőrös segget, továbbá a kukik elég széles skáláját láttam, kár, hogy többnyire 60 felett. Szóval volt ott szőrös, csupasz, vékony, mini, vastag, hosszú, lógó, plöttyedt, kissé meredező...ésatöbbi. És ezeket nem direkt skubiztam, hanem belenyomták az arcomba!!! A nők sem semmik...kábé 3 olyan csaj volt, akik nő létemre is elismerem, jól néztek ki a maguk 30 évével és szép, formás cicijével. A többség azonban az előzőekhez hasonlóan elég idősek és lógós cicijűek voltak. Csodálkozunk, hogy este már az embernek a kedvesével sincs kedve összemelegedni egy pásztorórára??? ...