Megfagysz

a következő napokban, annyira hideg van. Állítólag 20 éve nem volt ennyire hideg Magyarországon, mint az idei télen, ebben a 2 hétben. -15 fok éjjel, nappal sincs -3nál több, és ez még jónak számít, szegény Nyíregyháziak megnyerték a -20at (és lehet, hogy jövő héten már nyugaton is ennyi lesz...bele se gondolok). Befagy az orrom, befagy a seggem és még a vizezett benzin miatt is lebuknak a kutak, mert reggel nem indul az autó a megfagyott üzemanyag miatt (meg a hideg miatt leszívott akku miatt). Vezetni nem könnyű - felváltott kézzel, 2 ujjal fogom a kormánykereket, különben odaragad a kezem! Én el se tudom képzelni, hogy valaki ilyen időben élje le az életét, még szerencse, hogy nem eszkimónak születtem...bár a fókabőr dzseki biztos sokat segít, dehát állatvédő vagyok, szóval mégis...na.

Tegnap egy csodás égi jelenségnek lehettem tanuja, amit sekélyes fényképező tudásom miatt még nem tudtam megörökíteni...sajnos. Holdudvart lehetett látni az égen, és annyira szép volt! Az élet apró örömei :)