Hol van a zebra?

Ma reggel játszottunk egy kicsit a kollégákkal. A játék neve: hol van a zebra? A feladat logikai, sokat kell vele szórakozni...5 házban 5 nemzetiségű ember él, mindegyiknek van valamilyen állata, mindegyik iszik valamit és cigizik. A piros ház mellett macskát tartanak, a német vizet iszik, a madarat tartó mellett jobbra pall mallt szívnak... - ehhez hasonló mondatokkal, segítségekkel kellett eljutni odáig, hogy összeálljon a kép és kiderüljön: hol tarthatnak zebrát. Na, hát mondanom sem kell sokat gondolkoztunk rajta, de én, ÉN megfejtettem a feladványt és annyira büszke voltam magamra!!!Végig jegyzeteltem a mondatokat és az összefüggéseket és végül megtaláltam a zebrát. Persze ezt hiába mondtam a többieknek, mert nem figyeltek rám eléggé, lehet, jobban kell érvényesíttetnem ezentúl a mondandómat. De akkor is megfejtettem, és ami az egészben a legjobb: most én lehettem mindenki közül a legjobb és ez jó érzés!