Macska

Elfajultak az álmok...tegnap éjjel már hangokat is kiadtam álmaim közben. Egy betörőt akartam elijeszteni álmomban, majd gondoltam - a legpraktikusabb az lesz, ha macskának adom ki magam és fújtatok rá. Ezt prezentáltam élőben is, majd kisférjem felébresztett, hogy mi bajom van és én hallom-e amit csinálok. Hát ez kérem szépen nem vicces és nem aranyos, mert én NEM akarok álmomban sem beszélni, sem fújtatni, sem hangokat kiadni. Mi lesz a következő: alvajárás vagy mi? ... na ne...

A macskát amúgy megfejtettük: egyik este mézkostolóban jártunk egy baráti párnál, ahol mellénk szegődött az utcán egy cirmos. A kis piszok bejött velünk a kertbe, majd bevittük a házba is és ott ragadt. Egész este macskázás volt, majd amikor rájöttünk, hogy kisférjemnek allergiája van a szőrére, kiküldtük a szobából. Pedig cuki volt, kivéve amikor a farmeremen próbálgatta a körmét. Szóval macska - pipa.