Álmok

Napok óta baromságokat álmodok össze, akár egy szürrealista alkotást is összehozhatnék belőlük.

Ma például gyerekeim születtek és megismerhettem az anyuka énemet álmomban. Ikerlányok voltak és nagyon édik, egyik pillanatról a másikra tinédzserek lettek. És volt még egy lányom, aki az ikrekkel született, mégis legalább 2 évvel idősebb volt a többieknél (??). Voltunk együtt bevásárolni, koncerten. A férjem amúgy sehol nem volt álmomban...Ugyan olyan fiatalnak tűntem álmomban tizenéves gyerekekkel is, mint most. Remélem, ez egy jel, bár ikrekkel talán nehezen boldogulnék.

Előző este ennél sokkal kuszább álmom volt. Oroszországba menekültünk repülővel többedmagunk családostól. Anyukám egy fiatal asszony volt várandósan (??). Út közben már egy vonaton ültünk a Balaton felé - ezt az összefüggést nem értettem. De most jött a fordulat. Besz@rtam. Aztán észrevettem, hogy a székbe sikerült mindezt elkövetnem, és egy üres nejlonzacskóba próbáltam kézzel (!!) elpakolni a cuccot...Az álmoskönyv szerint a sz@r szerencsét és anyagi jólétet jelent és mivel beleültem és meg is fogtam, gondolom erre duplán számíthatok - már csak fájdalomdíjképp is...

Emlékszem még egyre az elmúlt 1 hétből (mostanában sokat álmodok - vagy csak mindig ébresztőre kelek és álmaimból kelt a vekker aztán emlékszem rá). Szóval egy másik álmomban tengerparton voltam éjjel, de már virradt. Anyummal mentünk diszkózni (??), egy ismerős zenélt. Nagy volt a tömeg és mindenki koktélozott, de mi felmentünk egyik kolléganőmmel a tetőre megnézni a napfelkeltét. Először a horizonton a tengeren túl egy nagy fényesség tűnt fel, majd egy fényes, pici csillag jelent meg a távolban. Gyorsan felpattant az égre, aztán követte a gyönyörű, fényes napkorong. Csak ámultunk és bámultunk. Állítólag ez meg azt jelenti, hogy még magamnak se merem bevallani, de elmúlt a szerelem...hát remélem nem.

Az álmok néha megijesztenek, néha felnyitják szemünk, néha nem is emlékszünk rájuk, néha pedig egyszerűen mosolygunk a sok érdekességen, amiket egymás mellé pakolva elég parádés szereposztás jönne ki egy filmben is.