Hamupipőke

lettem pár napja. Persze HTB-nek, azaz háztartásbelinek is titulálhatnám magam...Csak a mosás, takarítás, rendrakás, főzés...És mind emellett még ajándék készítés, készülés, vásárlás.

A legnagyobb probléma, hogy először is helyzetbe kell hozni a lakást, mert nem minden van a helyén, csak az amolyan ideiglenes helyén. Nos, ezekkel egész jól állok, mert már majdnem a helyére került...jött a kicsit nagyobb volumenű takarítás, a csempe tisztítás, portörlés, szaniterek, zuhanytálca, WC ésatöbbi. Mert addig azért nem nyugszom, amíg egyszer végre tényleg rendbe nem rakom az egész lakást. Ha már így belekezdtem. Aztán a mindennapos főzés sem maradhat ki a programból. Meg az ajándékkészítés! A végére tartogatom a porszívózást, felmosást...az lesz az utolsó simítás. Már nincs sok hátra...bár azt gondoltam, hogy a munka nélkül töltött idő pihenés lesz és elolvasok 1-2 könyvet, szépítem a környezetem, foglalkozok magammal és csajos dolgokat csinálok. Hát nem, ez nem jött össze...Eddig. De ma és holnap befejezek mindennemű HTB munkát és vééééégre jöhet a lazítás! Jessz!

Nem is tudom mi lenne, ha mondjuk egy 100 nm2-es családi házat kellene rendben tartani...és lenne mellette 2 gyerekem is. Hűha, erre még edzenem kell :)!