Számok, ritmusok...

Egy internetes program segítségével megtudtam, hogy hányadik emberként születtem a Föld bolygóra.

4,772,323,437. ember vagyok a születési adataim alapján. Hogy ezt miért olyan jó tudni? Hát fogalmam sincs, olyasmi lehet, mint a bioritmus, csak ez a szám már visszamenőleg nem változik.

Ha már a bioritmusnál tartunk, gyorsan azt is ellenőriztem, jó tudni, hányadán állunk...

Ma vagyok az intellektualitásom csúcsán, 100%. Érzelmi síkon 80%-os a mozgás, míg fizikálisan ennél kicsit gyengébb vagyok ma, csupán 77%. Ez amúgy azért érdekes, mert eddig akár hányszor megnéztem ezt, magam nem így éreztem...ma például a reggelt egy 20 perces tornával kezdtem, ami nem igen jellemző, bár lehet, hogy ezért csak 77% a fizikai erőnlétem, mert már reggel lefárasztottam magam...:) .

Horoszkóp...lehet benne valami, legalábbis az általános leírás nagy része igaz rám. A napi horoszkóp? Hát...nem tudom, minden 12. emberrel ugyan az történik, mint velem? Ma mindenki sétálni fog az erdőben és dolgozik, érdemes belevágni a rendszeres sportolásba is...legalábbis a saját kis történetem szerint (mégiscsak jó volt az a reggeli torna!). De találtam egy baba kalkulátort is...ha holnap 16:50-től holnapután 18:55-ig esek teherbe, akkor lányom lesz. Hajrá! Amúgy még azt is megtudtam, hogy 10.006 napos vagyok a mai nappal (és fél). Egy kalkulátor segítségével kiszámoltam a szerencseszámom (azt hittem, hogy az érzelmi alapon alakul ki az életünkben...ezek szerint nem). Az 5 és a 6 a legkedvezőbb számok a születési időm alapján, a legszerencsésebb napom a szerda és a szerencseszínem a zöld (nagy kár, hogy egy zöld ruhadarabom, kiegészítőm sincs...be kéne szereznem párat, lehet).

Hogy ezekből mi igaz és mi nem? Attól függ mit fogadunk be, mit hiszünk el...nyilván nem kéne reggel a horoszkóp rovattal nyitni és aszerint leforgatni egy napunkat. Placebo hatásnak is kiváló, feldobhatja, de akár le is húzhatja a napunkat. Az emberek többsége mégis figyel rá, felhangosítja a rádiót saját csillagjegyénél és érdekli az asztrológia, hiába mondja, hogy hülyeség. Most akkor melyik az ellentmondás?