Tartós körömlakkozás

Aki tartós körömlakkot szeretne, annak javaslom, hogy vegyen 2-3 drágább, minőségi lakkot és fesse ki a körmét 3-4 naponta olyan színűre, amilyenre szeretné. Ez körülbelüli becsléseim szerint 3.000,- forintból kivitelezhető. Aki lusta, az kérjen ilyet a manikűrösétől, aki szépre varázsolja körmeit ugyan ennyiért, de azért a tartósságot tekintve csodákat nem várhatunk. Nekem garantálták a 2 hetet, az a minimum, amíg megmarad bármilyen munka mellett. Ezt sose szeded le, le se lehet mosni, max. ha 20 percig áztatod acetonba, majd lenő a körmöddel együtt és majd akkor újra lesz saját körmöd, addig ez van, ha tetszik, ha nem. Ezzel a tudattal jöttem ki 1 hete a manikűröstől (gondoltam, muszáj kipróbálnom ezt az újdonságot, most ez a menő, csakúgy, mint a scrampi –na azzal is jól megszívtam). Nyaraláshoz gondoltam ez fantasztikus lesz, nem kell a körmeimmel bajlódni. Nos…lehet, hogy az én körmeimmel van a baj, de 1 hét után simán lejött az összes, már 3-4 nap után elkezdett lepattogzani a végeinél, aztán a tövénél is levált 1-2 kisebb-nagyobb darab. Én pedig mivel ezt utálom, ezért az ocsmányságot meguntam pár nap múlva és az összeset leszedtem, ahogyan pattogtak tovább. Csak egyszerűen le kellett húzni, nem igényelt nagyobb erőfeszítést. Biztosan van olyan lakk is, vagy olyan köröm (vagy olyan ember), akinek ez jó, megmarad, soha nem jön le; nekem nem vált be, inkább költöm ezt a pénzt körömlakkra és fél évig meg van oldva a köröm kérdés.