A nyár első napozása

Igen, valóban már kicsit elkéstem vele...de aki a turizmusban vagy vendéglátásban dolgozik, annak a szezonban teljesítenie kell és majd szeptemberben lehet pihenni, lazítani, napozni, nyaralni.

A mai napon egy mini kirándulást tartottam, munka keretében utaztam el Ausztriába és tettem látogatást egy szakmai vásáron, ahol képviseltem cégünket, próbáltam kapcsolatokat építeni, ismerkedni, nyelvet gyakorolni, beszélgetni és túlélni. A napot...egész konkrétan, mert 33 fok volt és a tűző napsütésben, a fő téren a betonon állva egy kicsit nehéz volt dolgozni egész nap. A nyár első leégését is sikerült így a nap végére produkálnom, mellkas és váll volt a porondon, illetve még a fejem is kapott. A lábam maradt csontfehér, mint mindig. 

Szóval mini napok ide vagy oda, szeptemberben még itt a nyár és remélem, hogy 2 hét múlva újra a nyárba utazhatunk majd nászutunkra.