Allergia, én így szeretlek

Eddig még egyszer sem hatalmasodott el rajtam ilyen mértékben az allergia, mint idén. Fura, hogy ezt mondom, mert csak 2 éve vannak allergiás tüneteim, azelőtt soha semmi bajom nem volt, semmire nem voltam allergiás soha. Ez is azt mutatja, hogy nem csak gyerekkortól húzódó allergiások vannak, bármikor, akár még 30 évesen is előjöhetnek ezek a kellemetlen és igencsak bosszantó tünetek.

Az idei sor: szemviszketés, orrviszketés, bőrviszketés, ekcémás kiütések (hőséggel párosítva ez még dúrvább), orrdugulás (semmi nem segít, spray - csepp - sós öblögetés és átmosás...semmi), torokviszketés, torokfájás, mandula bedagadás, mellkasi és hátfájdalmas, tüsszentések halmaza, fejfájás (gondolom ez már az orrdugulás mellékterméke) és idén újdonságként még a köhögés is betársult.

Pedig nagyon előrelátóan gondolkoztam idén: július 30-augusztus 15 között érkezik a parlagfűszezon, én pedig már július elején elkezdtem az antihisztamint szedni. Ennek kellemetlen mellékhatása, hogy az ember ha semmit nem eszik, akkor sem fogy, nem értem hogy lehet ez...Vettem allergiás orrsprayt (ami egy nagy szar...).

Mint kiderült a görögdinnyével és a szintén allergiát okozó fekete ürömmel frankó keresztallergiát okoz a kis mocsok parlagfű, ezt ki is próbáltam és tényleg! Keresem a megoldásokat a kb. influenzához hasonlítható tünetek ellen, de nincs semmi, semmi nem használ...Olvastam az immunterápiáról, lehet, hogy jövőre benevezek egy ilyen kúrára, hátha...azért az évről évre elfajuló allergiám után az asztmát már nem akarom megvárni, mert ez után már az jön... Parlagfű, te drága, bárcsak pusztulnál ki az egész világról!