Keribredsó

vagyok. Álá magyar. Szerintem....nagy az arcom? Háhá, pedig akkor is szeretek írni, minden félét...baromságot, csajos dolgot, szexi témát, főzős ezt-azt, érzelmeket, napi eseményeket, mindent. Amikor azt képzeltem magamról, hogy híres újságíró leszek vagy valami író, akkor már tudtam, hogy nem a Nemzeti sportnál vagy a Népszabadságnál fogok megöregedni. Leginkább úgy képzeltem, hogy a Cosmopolitannél vagy valami ilyes nőcis újságnál fogok hasonló témákat gyártani, mint Carrie, de aztán amikor egyre jobban belemásztam a médiába, rájöttem ez nem is olyan egyszerű - így beértem rádiós műsorvezetői székkel is, amit imádok. Ettől függetlenül az álmom nem adtam fel, mert amióta csak tudok magamról, azóta írok. És írok és írok, így aztán téma bőven van az ujjaimban, csak győzzem őket koptatni és várom, hogy valaki majdcsak felfigyel a tehetségre, amit sose szabad hagyni parlagon heverni vagy veszni, így aztán a blog volt a legkézenfekvőbb megoldás problémáimra. Gyógyír a mindennapokra...Ez vagyok én, Sex és Savaria álá Keribredsó ;)