A világ legrosszabb gyrosa

Tegnap este sikerült ezt elfogyasztanom. Ilyen rosszat régen ettem...Gyros tál hasábburgonyával és friss kerti salátával, öntettel volt a megnevezése. A saláta egyáltalán nem volt friss, a legtöbb problémámat és kifogásomat ez okozta. Ecet ízű paradicsomot nem tudom hol érleltek (a napon zárt dobozban 2 napig), de a saláta többi része is kifogásolható volt: uborka száraz volt, saláta szintén, hagyma....hagyjuk, tiszta fonnyadt volt az egész, a paradicsomról már szóltam. A hasáb volt egyedül jó, de az meg érintkezett a hússal, amiről még nem beszéltem. A hús basszus sima pörkölt alap volt nagyjából!!! Pörkölt!!!! A gyrost biztos nem Görögországban tanulták meg elkészíteni, szerintem valamelyik Balti államban láthattak ilyet, onnan az ötlet. Vagy csak a szemfüles szakács ötlete volt, hiszen a pörkölt alap kevés szafttal jól használható gulyáshoz és más ételekhez is, például gyroshoz. Ki veszi észre, ha le van öntve sok öntettel, hogy ez igazából nem is olyan hús, amilyennek lennie kéne? ... Naívság azt gondolni, hogy az emberek hülyék...észreveszik a turpisságot, én is észrevettem és miután csillapodott a szám tűzokádása (kicsit nagyon csípős lett a szósz), inkább leöblítettem egy kis vízzel, hogy legalább ne fájjon, ha már a gyomromnak beköszöntem egy "finom" vacsival.

Soha többé nem eszek ott, az biztos, nem csak gyrost, mást sem. Lehet, hogy vissza kellett volna küldenem, vagy reklamálni, de szerintem semmit nem értem volna el vele...szóval hagyjuk az egészet, nem ér meg ennyit.