Rosszul csinálod...

Találtam ma egy esküvői honlapot, egy pár csinálja és van nekik rajta fénykép galéria, blog, ajándéklista, programterv, bemutatkozás...stb. Ahogy olvasgattam, rájöttem, valamit rosszul csinálok. Nekünk nincs saját honlapunk és felkérőkártyákat sem csináltunk (most komolyan ilyet is kell??? - felkérlek tanumnak, felkérlek sofőrnek - névre szólóan és képeslap formába öntve, saját készítés...), nincs öltöztetőm és dekoratőrünk sem, nem csináltattam hónapokkal előre próba hajat és sminket és buborék fújókat sem rendeltem Ausztriából esküvői díszítéssel.

Most vagy én vagyok nagyok proli, vagy egyesek túlzásba viszik az esküvői előkészületeket...Sosem vágytam nagy felhajtásra, csillogó limuzinokra, 3 éves koszorús lányokra akik hányják a rózsaszirmot vagy óriási virág esőkre. Nem vágytam 4 méteres uszályra, névre hímzett szalvétára, rózsaszín csoda mindenre és lélegzetelállító süti kompozíciókra...nem vagyok ilyen. Egy egyszerű csaj vagyok sallangoktól mentes, semmi brutál extra nagy esküvői romantikus elájulok tőle dologra nem vágyom, csak egy egyszerű szertartásra, ahol ott vannak a családok és barátok, akik szeretnek vagy kedvelnek, akik örülnek velünk. Ahol bulizni lehet, jókat táncolni, beszélgetni, enni...nem kell lefolyjon az asztalról a virágdísz vagy a gyertya, a rózsaszín álom, mert ez csak rongyrázás, azt meg annyira nem kedvelem...sőt, ellenzem.

A köszönetajándékot is túlzásnak tartom, a koszorúslányokért komolyan van olyan, aki kocsit küld?? Minek kell ez a felkérő kártya, amikor személyesen is fel lehet kérni valakit? A névre hímzett szalvétát se értettem, de a tanuknak, férfiaknak, nemtom kinek készíttetett plusz gomblyuk díszt tényleg túlzásnak tartom. Meg van még pár olyan dolog, ami szerintem tök fölösleges és csak pénzkidobás. Szerintem az emberek sokkal jobban örülnek egy apró kis dolognak, mint egy hattalmas nemtom milyen királyi ceremóniának...az átlagemberek nem ilyenekre vágynak, nem érzik magukat otthon az ilyesmiben, mivel sosem szoktak részt venni 5 csillagos vacsorán...csak feszengenének. Meg én is...éppen ezért a mi esküvőnk egyszerű lesz, de mégis barátságos, nem leszünk rosszul tőle, mert olyan idegen a környezet és a díszítés...stb. Egy kellemes kis este lesz zenével, tánccal, kajával, kedves emberekkel. És szerintem az esküvőkre ennyi pont elég és pont így lesz jó.