Lelki feltöltődés

Háborgó lelkem nyugalomra és szeretetre vágyott, megkapta hétvégén, amikor 3 szűk napot keveset látott és hiányzó szüleivel tölthetett.

Minden félét csináltunk: főztünk, mostunk, mosogattunk, tv-t szereltünk és új kis mozis sarkot rendeztünk be (inkább a fiúk), az erkélyből kiskertet varázsoltunk 2 nm2-en műfűvel és "launge" hangulattal :) Boltokban jártunk, sétáltunk, pihentünk, tv-ztünk, grilleztünk, nagy családi összejövetelt és esküvői költség elszámolást és ötletbörzét tartottunk. Szuper volt, már csak azért is, mert "nekem meg most volt a születésnapom". Reggel 5-6 körül beugrottam közéjük az ágyba, beszélgettünk, szeretgettük egymást, hogy most 1 hónapig megint feltöltsük az akksikat magunkban :) .

Az idő is kegyes volt hozzánk, mert nem esett, máshol bezzeg az országban jégeső és fakitörtések, szelek tarkították a napos órák számát, nálunk semmi.

Persze az útjuk alatt megint végig izgultam, mindig ezt csinálom, kicsit izgulós fajta vagyok, ez van... Egy hónap múlva én megyek, asta la vista :)