Tacsi

lett a kutyámból. Én nem tudom ez hogy lehet, tegnap még egy közepes, de inkább nagy testű kutya volt, mára már tacsi lett. Ahogy nő, egyre több vele a gond, ma éjjel kétszer is felkeltett...Persze lehet, hogy ez az én hibám, mert 8 órát alszik minden éjjel és eddig mindig 11-kor aludt el, 7-kor kelt. De én hamarabb aludtam el, mint ő és nem tudtam ráoltani a villanyt :) , ezért szegénynek szurit kellett adnom. Én viszont túljártam az eszén (háhhááá), mert átállítottam az óráját és így már tízkor alszik, viszont hatkor kel, ami borzalmas csipogással jár (igen, a hangot továbbra sem sikerült levennem...). Valószínűleg mégis átállítom majd erre a 11-7-re, mert az nekem is jobban fekszik általában.

Amúgy jobban örültem volna egy kis farkaskutyának, mert elsőre úgy tűnt az lesz belőle, de a tacsika is megfelel, bár elég hosszú lett, majdnem kifut a képernyőből :) 

na ilyen a tacsim :)